REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

1. Jak reklamaci uplatnit

Reklamaci digitálního produktu je možné uplatnit písemně e‑mailem na adresu: info@audiomio.cz. V e‑mailu je nutné uvést: číslo objednávky, jméno a příjmení, popis závady nebo důvod reklamace, případně přílohu (např. screenshot nebo chybové hlášení).

2. Zaslání reklamovaného zboží

Vzhledem k povaze digitálního produktu (audioknihy) není nutné zasílat žádné fyzické zboží.

3. Podmínky, kdy nelze reklamaci uplatnit

Reklamaci nelze uplatnit, pokud: nebyla dodržena lhůta pro reklamaci (do 30 dnů od doručení digitálního obsahu), je reklamace způsobena nesprávným používáním produktu ze strany kupujícího, kupující neuvede potřebné údaje pro identifikaci objednávky a reklamace, došlo k poškození souboru či problémům způsobeným technikou či softwarem kupujícího, které nesouvisejí s produktem.

4. Potřebné náležitosti reklamace

Pro uplatnění reklamace je nutné zaslat e‑mail, který bude obsahovat následující informace: jméno a příjmení, číslo objednávky, popis závady, kontaktní údaje (e‑mail, telefon). Uvedení těchto údajů usnadní a urychlí vyřízení reklamace.

5. Průběh a vyřízení reklamace

Prodávající potvrdí přijetí reklamace do 3 pracovních dnů e‑mailem. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího obdržení. Kupující bude o výsledku reklamace informován e‑mailem. V případě oprávněné reklamace bude nabídnuta oprava, opětovné zaslání funkčního digitálního souboru nebo vrácení kupní ceny.

6. Kontakt

Reklamace zasílejte na: info@audiomio.cz